»Tako sistem zastaranja, ki je bil v veljavi pred letom 2008, kot sedanji imata po naši oceni prednosti in slabosti. Izbira modela je pravzaprav predvsem predmet kriminalitetno-politične ocene, morebitno prenagljeno spreminjanje ureditve pa je tisto, ki prinaša največ težav.«
»Po javno dostopnih podatkih v Sloveniji od leta 2019 na prvostopenjskih sodiščih letno zastara od 100 do 200 zadev, ob čemer je številka bližje sto kot dvesto. V letu 2022 pa so vsa prvostopenjska sodišča obravnavala 8804 zadeve. Iz tega lahko ugotovimo, da v Sloveniji zastara od dva do 2,5 odstotka zadev.«
»Tako sistem zastaranja, ki je bil v veljavi pred letom 2008, kot sedanji imata po naši oceni prednosti in slabosti. Izbira modela je pravzaprav predmet kriminalitetno-politične ocene, morebitno prenagljeno spreminjanje ureditve pa je tisto, ki prinaša največ težav.«
»Sodišča bi si namreč v obsežnih in zapletenih zadevah ob nedoločenem skrajnem roku za pravnomočen zaključek postopka vzela več časa za obravnavo, kar bi trajanje postopkov še podaljšalo.«
»V Novi Sloveniji smo vložili predlog zakona o spremembah kazenskega zakonika, ker želimo, da zadeve dobijo svoj epilog, ne pa da padajo zaradi zastaranja. Če se sojenje začne, se mora tudi končati.«